Our Team

DAVID PROFILE PIC
Dr. David Cohen

ד"ר דייויד כהן הקים את המרכז הרפואי החדשני לבריאות הפה )dhc( במטרה להעניק למטופליו חוויה דנטלית ייחודית וכדי לספק לפציינטים שלו את הטיפול והשירות האנושי והמקצועי ברמה ובאיכות מן הגבוהות שקיימות בארץ ובעולם הצוות הרפואי, המיומן והמסור מחוייב (ומקיים) לדאוג לרווחת המטופל ולבריאות הפה שלו באמצעות הטיפול והמכשור פורצי הדרך.במהלך הטיפול ולאחריו -מומחה פה לסת -מומחה ברפואת הפה -מומחה בטיפולי שורש -כורוג פלסטי - שיננית -דאטיקנית

מרפאתו של ד"ר דייויד כהן מספקת מגוון רחב של טיפולים- במקום אחד -המונעים סבל מיותר ונותנים מענה הוליסטי לבעיות דנטליות ורפואיות שונות מן הפשוטות למורכבות ביותר. כדי שיקום ושימור בריאות הפה מתוך שאיפה לשלמות ומודעות לאסתטיקה ובאמצעות המכשור הרפואי מן המתקדמים שקיימים בארץ ובעולם זוכה המטופל למענה מיידי ומדוייק ותוך יחס אישי לכל בעיה דנטלית רפואית מן השגרתי למורכב כדי שיקום ושימור בריאות השן והפה מטרתנ של ד"ר דייויד כהן היא להיות קשובים לצרכי המטופל/ת ,לספק טיפול דנטלי יוצא דופן/ייחודי, ולדאוג לבריאות הפה והשן בדיוק ובמומחיות. הצחוק יפה לבריאות ואכן ד"ר דייויד כהן מיטיב לשלב בין הרפואה והאסתטיקה כדי ליצור ולשמר חיוך בריא ויפה. זאת גם באמצעות המכשור הרפואי והטכנולוגי מן המתקדמים שיש הצוות הרפואי והמיומן דואג לקבל את המטופל בחיוך וחשוב מכך שהמטופל יצא בתום הטיפול בחיוך

ד"ר דייויד כהן הנו רופא שיניים וגם מטפל ברפואת כאב פנים והפרעות מערכת הלעיסה ובנוסף ססדי דנטלי בטיפול בדום נשימה , שימש/משמש כמדריך באוניברסיטת תל אביב, מרצה בכנים בארץ ובעולם ודואג להשתלם בכנסים ובהשתלמויות. מטופליו זוכים איפוא לטיפול איכות,י חדשני, מקצועי ורב תחומי המשלב בין טיפולי שיניים מתקדמים לרפואת הכאב: באמצעות הנסיון הרב, המכשור המשוכלל והחדשני וביצירתיות הנדרשת עיתים במקרים מורכבים במיוחד. הצוות האיכותי המקצועי והמסור מתחייב למקסם את יתרונות הטיפול במינימום כאב וביקורים במרפאה במרפאתנו אנו מספקים מענה הוליסטי תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר . צוות רפואי מנוסה ומעודכן בחידושים הטכנולוגיים ו הרפואיים ובספרות המדעית העולמית בתחום רפואת הפה השן והכאב והאסתטיקה

Dr. David Cohen

רופא שיניים מומחה

ד"ר דייויד כהן,BDS נחשב כרופא שיניים מקצוען . עם ניסיון רב ברפואת שיניים אסטתי, שיקום הפה , שתלים, כאבי פנים ותיפקוד הפרק הלסת, סדי דנטלי לטיפול בדום נשימה. היום משרת כיושב ראש אגודה לכאבי פני ם ולסתות. קלניאי במחלקת פה ולסת ב"ח סורסקי(איכילוב) ןב"ח ולפסון צוות מרפאת כאב ב"ח סורוסקי (איכילוב) בוגר תואר רפואת שניים מהאוניברסיטה של WITWATERSRAND ביוהנסבורג,דרום אפריקה ב 1986 .

עלה לישראל בשנה 1986 והשלים שנתיים שנות התמחות במערכת הכאבים של בית הספר לרפואת שיניים בתל-אביב. שרת בצה"ל ומשרת במילואים בדרגת רב סרן. מקיים פרקטיקה פרטית במרפאה העוסקת במגוון טיפולי שיניים עם התמקדות בכאבי פנים והפרעות במערכת הלעיסה. משמש חבר קבוע בצוות המרצים של המחלקה לכאבי פנים והפרעות במערכת הלעיסה בביה"ס לרפואת שיניים באוניברסיטת תל-אביב. משמש כמו כן גזבר של האגודה לכאבי פנים ולסתות בישראל וכן חבר באגוד האירופא לכאבי פנים.

עוסק במחקרים מגוונים בתחומי כאבי הפנים והפרעות במערכת הלעיסה לרבות מחקרים על ה- Trigger Points, כאבים נאורופטיים של הפנים, כאבי פנים המוקרנים מהצוואר וכאבי ראש. חוקר טיפולים באמצעות לייזר רך, הפרעות ברעשים ופרא- פונקציות, וכן במחקרים הקשורים במבנה גולגולות האנושית שנתגלו מהתקופה הביזנטית.

הרצה והציג את מחקריו בפני ה European Acadamy of Oral Facial Pain Society , בציריך 2008 בVALENTIA 2011 ISRAEL MUSCULO SKELETAL SOCIETY אגודה הישראלי לכאבי פנים ולסתות.

RamBurbin
Dr. Ram Bourbin

מנתח פלסטי מומחה

הינו מנתח פלסטי מומחה בתחומים שונים, המציע חבילת שירותים כוללת - משלב האבחון ועד הליווי לאחר הניתוח: • ניתוחים משחזרים - עצמות ראש ופנים, עיוותים של כלי הדם • ניתוחים קוסמטיים בפנים - מתיחות פנים ועפעפיים, ניתוחי אף • ניתוחים קוסמטיים בגוף - הגדלת חזה, פיסול הגוף, מתיחות בטן

ד"ר בורבין הינו בוגר הפקולטה לרפואה של הטכניון בחיפה (בהצטיינות, 1989). ד"ר בורבין התמחה בכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי רבין בפתח תקווה, ולאחר קבלת תואר מומחה בתחום זה התקבל לאוניברסיטת הרווארד בבוסטון, ארצות הברית. בהרווארד עשה תת-התמחות בכירורגיה של עצמות הראש והפנים (קרניופציאלית), במומים מולדים ובעיוותים של כלי הדם (1998 - 2001). כמו כן, ד"ר בורבין קיבל מינוי אקדמי באוניברסיטת הרווארד ובבית החולים לנשים ע"ש בריגהם.